Veelgestelde vragen

Staat er een groene scooter in de weg of voor jouw huis geparkeerd? Super vervelend! Deze groene Super Soco's zijn eigendom van het bedrijf GO Sharing. Bij overlast kan je hier een melding maken. Zij kunnen dan de scooter weghalen en jouw probleem oplossen.
Alle Super Soco accu's zijn uitneembaar en met elk normaal stopcontact opgeladen kan worden en niet via een laadpaal! Hierdoor kan je de accu ook gemakkelijk op jouw werk opladen. Bewaar en laad de accu bij voorkeur op in een verwarmde ruimte.

  • Opladen met accu in het voertuig:
    1. Zet de scooter uit.
    2. Sluit de oplader aan
    3. Steek de stekker van de oplader in het stopcontact, de groene lampjes gaan branden aan de hand van de accucapaciteit
    4. Wanneer de accu volledig is opgeladen branden alle lampjes groen

  • Opladen accu buiten het voertuig.
    1. 1. Zet de scooter uit.
      2. Schakel de hoofdschakelaar uit en haal de stekker uit de accu.
      3. Verwijder de accu uit de scooter.
      4. Sluit de accu aan op de lader en steek daarna de stekker in het stopcontact. Zodra alle groene lampjes branden is de accu volledig opgeladen.

    Momenteel hebben we helaas met meerdere problemen met de Super Soco app. Het hoofdkantoor is druk bezig om deze problemen op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. Lees hieronder wat je eht beste kan doen:
    Account aanmaken: Probeer je een account aan te maken, maar ontvang je geen code? Dan vragen we om dit op een ander moment nog een keer te proberen.
    Overige problemen: Ga hiervoor langs bij de dealer. De dealer kan uitzoeken waar het probleem aan ligt en dit oplossen.

    App koppelen
    De Super Soco app kan alleen gekoppeld worden met een ECU-unit module. De ECU-unit is tegen meerprijs mee te bestellen met de scooter of los aan te schaffen bij de dealer. Heb jij de de ECU-unit al? Bekijk de handleiding.
    Problemen en/of schade zijn altijd vervelend! Op afstand of via foto's of filmpjes kunnen wij lastig bepalen wat er precies mankeert. Daarom adviseren wij om altijd eerst contact op te nemen met jouw Super Soco dealer. De dealer kan uitzoeken wat het probleem is en dit oplossen.

    Heb je voor private lease gekozen, dan neem je bij schade aan de scooter contact op met de dealer. Hij kan de benodigde reparatie in overleg met ons uitvoeren. Let op: er is een eigen risico verbonden. Dit staat in de Algemene Voorwaarden
    Je kan bij direct betalen kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden: Je kan in de Nederlandse website op verschillende manieren betalen:
    • iDEAL
    • Visa (creditcard)
    • MasterCard (creditcard)

    Daarnaast kun je een scooter private leasen. Wij ontzorgen jou en regelen de verzekering en het onderhoud. Jij hoeft alleen nog de accu op te laden. Ook is er de mogelijkheid tot financiering via Santander. Hier zitten voorwaarden aan verbonden. Lees hier meer over het leasen van je scooter
    De levertijd van jouw Super Soco is afhankelijk van de beschikbaarheid en de gekozen leveroptie.
    • Bij direct betalen proberen we de scooter binnen 5 werkdagen te leveren.
    • Bij lease proberen we de scooter binnen 7 werkdagen te leveren.

    Helaas zijn er op dit moment langere levertijden voor de TC Wanderer, TSx en TS Street Hunter. We houden je op de hoogte en proberen zo snel mogelijk leveren.
    De kosten voor het laten bezorgen van de modellen bedraagt €60,-.

    Let op! Tijdelijk komen er extra transportkosten bovenop de prijs. Deze worden verrekend bij de betaling.